Wednesday, April 6, 2016

Sabun Daun Bidara Clean Best

Sabun Bidara Sheikh Abdul Rahman Mohamed menjamin para pengguna dengan pertanggung jawaban penuh dipersaksikan oleh Allah swt bahawa produk kami itu diperbuat 100% oleh Sheikh Abdul Rahman sendiri dari awal hingga akhirnya. Kelebihan Sabun Bidara Sheikh Abdul Rahman Mohamed bukan sahaja dijamin ketulenannya dari segi syarak bahkan dari segi jaminan keselamatan bahan2 yg digunakan sabun ini telah didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia, KKM dan juga di Singapura Health and Science Authority of Singapore, HSA.

Semenjak pengeluaran Sabun Bidara Sheikh Abdul Rahman Mohamed pada tahun lalu sekarang ini telah muncul dipasaran setempat berbagai jenis jenama Sabun Bidara. Pengguna hendaklah berhati2 dalam usaha mendapatkan sabun bidara bagi tujuan rawatan dari masalah gangguan dan sihir kerana ramai peniaga yg tidak jujur yang turut mengambil kesempatan utk mengaut keuntungan dengan mengedarkan bahan2 tiruan oleh anasir2 yang bukan ahli agama.
Sebelum ini pihak Jakim telah mengeluarkan peringatan tentang adanya anasir2 yang menjual produk2 'keagamaan' dengan membubuh dilabel2 tersebut kata2 "Telah Dibacakan Ruqyah", "dikhatamkan 30 juz Al Quran" dan sebagainya dengan tujuan menarik perhatian pembeli padahal dakwaan2 tersebut hanya dakwaan palsu dan pembohongan.

Ada juga dipasaran pengedaran produk2 yg didakwa diperbuat daripada Daun Bidara padahal di daerah kita kewujudan daun bidara sangatlah terhad hingga menimbulkan kecurigaan darimana datangnya daun2 bidara yg dapatkan?

Alhamdulillah Sabun Bidara Sheikh Abdul Rahman Mohamed merupakan satu2nya Sabun Daun Bidara yg diusahakan sendiri oleh Sheikh Abdul Rahman menggunakan Daun Bidara tulen yang diimport dari Arab Saudi dan telah diruqyahkan sendiri oleh seorang dari Arab Saudi, Sheikh Khalid Al Abdullah dan oleh Sheikh Abdul Rahman sendiri semasa pengolahan sabun tersebut.

PM saya 0192732611


No comments:

Post a Comment