Tuesday, June 21, 2016

10 Tanda Perempuan Dicintai Jin Jantan & Rawatan Dengan Sabun Daun Bidara Clean Best

Anda perlu ambil serius apa yang bakal saya kongsikan di sini iaitu sepuluh tanda (10) tanda perempuan dicintai oleh Jin Jantan.

Jin adalah salah satu makhluk ciptaan Allah yang menjadi penghuni di bumi Allah. Jin juga mempunyai jantina iaitu jin jantan dan jin perempuan. Jin mempunyai sifat yang sama seperti manusia seperti makan dan minum, mempunyai perasaan seperti manusia dan ada di antara jin-jin ini mempunyai perasaan kepada manusia.

Ada sepuluh tanda di mana jin jantan mencintai perempuan:

1.    Perempuan yang dicintai jin bermimpi didatangi lelaki. Ia mungkin lelaki yang dikenali atau tidak dikenali oleh perempuan itu. Lelaki yang muncul di dalam mimpi adalah tampan. Terdapat pelbagai keadaan di dalam pertemuan itu di mana perempuan itu hanya berpandangan dengan lelaki di dalam mimpinya atau mereka saling berkenalan atau perempuan itu bercinta dengan lelaki di dalam mimpinya. Jikalau jin yang mendatangi perempuan itu adalah jin saka, ia amat sukar untuk dilepaskan kerana jin saka itu amat mencintai perempuan itu. Tetapi kita mesti ingat, Allah Maha Berkuasa. Kita mesti memohon pertolongan daripadaNya dan segala yang berlaku adalah dengan keizinanNya.
2.    Perempuan yang dicintai oleh jin didatangi oleh susuk makhluk ganjil. Ia mungkin lelaki yang tidak dikenali atau dia berupa seperti suami sendiri. Kehadiran makhluk ini boleh berlaku di dalam keadaan sedar atau tidak sedar. Makhluk ini dating di dalam keadaan yang mengoda, dan ada perempuan yang telah melakukan perbuatan yang intim dengannya.
3.    Perempuan yang dicintai akan merasakan ada sesuatu yang bergerak di sekitar kemaluan. Kadang-kadang sampai perempuan itu merasakan berahi sehingga sanggup melakukan hubungan intim tanpa ikatan kerana nafsunya.
4.    Perempuan yang dicintai oleh jin mudah jatuh cinta cinta apabila melihat lelaki walaupun perempuan itu sudah bersuami. Ia boleh menyebabkan perempuan itu berlaku curang kepada suaminya.
5.    Perempuan yang dicintai oleh jin akan merasakan ada sesuatu yang bergerak di atas badan. Apabila perempuan itu merasakan ada sesuatu yang bergerak di atas badannya, ia bermakna perempuan itu sudah dicintai oleh jin.
6.    Perempuan yang dicintai oleh jin akan merasakan ada orang yang mengintai atau memerhatikan setiap gerak gerinya setiap masa.
7.    Perempuan yang dicintai oleh jin malas atau tidak mahu menunaikan solat. Ia akan menghadapi banyak halangan apabila ingin menunaikan solat dan ada yang dengan sengaja meninggalkan solat.
8.    Perempuan yang dicintai oleh jin akan merasa letih dan lesu walaupun tidak melakukan apa-apa pekerjaan yang berat atau sebarang aktiviti.
9.    Perempuan yang dicintai oleh jin akan mengalami masalah untuk tidur, selalu terjaga semasa tidur dan badan akan merasa lemah apabila bangun daripada tidur.
10. Perempuan yang dicintai oleh jin sering sakit kepala tanpa sebab.

Ini adalah tanda-tanda di mana keadaan seorang perempuan dicintai oleh Jin. Adakah mana-mana daripada sepuluh (10) tanda di atas di alami oleh diri anda? Jika jawapan anda adalah YA, anda mesti cuba mencari jalan untuk menyelesaikan masalah ini agar diri anda selamat daripada gangguan jin dan mempunyai benteng diri daripada sebarang gangguan. Dalam situasi sekarang, anda perlu memikirkan bagaimana untuk merawat diri daripada gangguan jin.

Terdapat dua (2) cara bagi menyelesaikan masalah gangguan jin ini iaitu:

1.    Dengan mendapatkan rawatan daripada perawat yang mengamalkan cara perubatan Islam
2.    Melakukan ikhtiar sendiri dengan tujuan untuk melemahkan dan seterusnya membatalkan gangguan sihir itu dengan izin Allah.
i.              Pastikan tiada gambar-gambar dan lukisan-lukisan makhluk yang bernyawa dipamerkan di dinding, meja, almari dan sebagainya di dalam rumah. Begitu juga dengan patung-patung kecuali patung mainan anak-anak. Gambar-gambar dan patung-patung yang dipamerkan adalah merupakan tarikan yang amat kuat bagi jin-jin. Ia juga merupakan sebab yang menjauhkan para Malaikat daripada mengunjungi rumah kita.
ii.            Elakkan daripada mendengar radio dan televisyen yang membuatkan kita terlalai daripada mengingati Allah. Ia dapat mengundang kehadiran jin.
iii.           Perbanyakkan amalan ibadah seperti solat sunat tahajud, taubat, Dhuha dan sebagainya dan perbanyakkan membaca Al Quran.Sentiasa berdoa agar Allah mengampuni dosa-dosa kita dan mengabulkan segala permohonan. Perbuatan ini akan menjemput para Malaikat untuk mengunjingi rumah kita.
iv.           Adakan majlis ilmu di rumah dengan menjemput ahli-ahli keluarga, saudara mara dan rakan taulan untuk sama-sama berkongsi tentang ajaran Islam. Allah amat menyukai hamba-hambaNya berkumpul untuk menuntut ilmu dan para Malaikat amat menyukai majlis-majlis ilmu.

Selain daripada melakukan dua (2) perkara ini, sesiapa yang merasakan diri terkena gangguan sihir dan jin boleh mencuba rawatan alternatif yang telah diguna pakai oleh Alim Ulama yang terdahulu iaitu dengan menggunakan Sabun Daun Bidara sebagai benteng daripada sebarang gangguan.

Sabun Daun Bidara adalah satu rawatan alternatif yang terbaik kepada orang ramai untuk berikhtiar bagi menyelesaikan masalah dibelenggu gangguan Jin, Sihir, Saka dan masalah Penyakit Kulit akibat daripada pelbagai gangguan. Ia juga menjadi benteng kepada diri kita daripada sebarang gangguan jin atau sihir.

Jika anda ingin mencuba rawatan dengan menggunakan Sabun Daun Bidara, sila klik dan Like Page FB:


Atau anda boleh menghubungi saya:

PM/ WhatApps 0192732611
PM/ WhatApps 0192732611
PM/ WhatApps 0192732611

Keputusan adalah di tangan anda tetapi adalah dinasihatkan agar anda tidak bertangguh  untuk mendapatkan rawatan dengan segera.


*** Terima kasih kepada Abu Zulfiqar , You Tube 10 Tanda Perempuan Dicintai Jin Jantan dan Sumber Lain daripada internet ***

No comments:

Post a Comment