Wednesday, February 10, 2016

Menyelesaikan Masalah Pasangan Suami Isteri Dengan Sabun Daun Bidara

Ramai pasangan suami isteri yang mempunyai masalah gangguan jin dan sihir di mana perhubungan pasangan suami isteri semakin renggang sama ada pasangan suami isteri itu sedari atau tidak. Dan mungkin sudah bertahun-tahun lamanya ia berlarutan tanpa sedar.

Antara tanda-tanda terdapatnya gangguan jin atau sihir pada pasangan suami dan isteri adalah seperti berikut:
1.   Selalu bertengkar walaupun pada benda yang remeh temeh
2.   Pasangan suami atau isteri merasakan berada di luar rumah adalah lebih selesa daripada berada di rumah dengan pasangan
3.   Pasangan suami atau isteri bermimpi yang buruk-buruk
4.   Pasangan suami atau isteri selalu panas baran
5.   Benci melihat pasangan sama ada melihat dia hodoh atau sebagainya
6.   Pasangan suami atau isteri tidak dapat bersama

Apabila keadaan ini terjadi, kebahagiaan hidup berumahtangga akan menjadi tidak bahagia dan kucar kacir. Keadaan akan menjadi lebih buruk jika mereka mempunyai anak- anak di mana anak-anak akan menjadi mangsa keadaan dalam keadaan rumah tangga yang bermasalah.

Adakah anda ingin membiarkan keadaan ini berterusan tanpa sebarang usaha untuk merawatnya atau anda ingin merawat gangguan jin dan sihir ini?



Jika jawapan anda adalah YA, anda ingin merawat gangguan jin dan sihir ini, sila klik dan Like Page FB https://www.facebook.com/SihatCergasdanAktifSepanjangHari/   atau hubungi saya di 0192732611 untuk mengetahui bagaimana Sabun Daun Bidara dapat membantu anda menyelesaikan masalah gangguan jin dan sihir dengan izin Allah kerana Daun Bidara adalah salah satu cara yang baik untuk mengubati masalah sihir yang melibatkan pasangan suami isteri. Ia adalah satu sebagai kaedah penyembuhan yang tidak melanggar hukum syarak.


No comments:

Post a Comment