Tuesday, February 2, 2016

MERAWAT GANGGUAN JIN & SIHIR DENGAN SABUN DAUN BIDARA

Ramai orang yang mempunyai masalah gangguan jin dan sihir tetapi mereka sendiri tidak menyedari keadaan yang berlaku kepada diri mereka sehingga berlakunya perubuahan emosi atau orang di sekeliling mulai perasan perubahan kepada diri mereka.

Selalunya, apabila seseorang sedang mengalami masalah gangguan jin dan sihir akan mengalami simptom-simptom seperti berikut:

1.    Cepat marah
2.    Kerap sakit kepala
3.    Pasangan suami isteri sering bergaduh walaupun perkara yang remeh temeh
4.    Selalu merasa was-was
5.    Selalu merasa ketakutan tanpa sebab
6.    Isteri yang kerap mengalami keguguran
7.    Mengantuk bila melakukan ibadah seperti solat, membaca Al Quran
8.    Selalu melihat kelibat di rumah
9.    Selalu bermimpi yang tidak baik seperti bermimpi binatang berbisa seperti ular hitam, anjing hitam, berada di tempat yang tinggi.
10.  Terasa ada benda yang bergerak-gerak di bawah kulit
11. Sukar tidur malam atau selalu terjaga apabila tidur

Apabila perkara ini berlaku, ia secara tidak langsung telah merubah rutin harian anda seperti:

1.    Anda akan merasa malas untuk beribadah bagi menunaikan kewajipan sebagai seorang muslim untuk solat, membaca Al Quran.
2.    Hubungan dengan keluarga, saudara mara dan sahabat handai menjadi renggang kerana sifat panas baran anda
3.    Kesihatan diri terganggu apabila kerap sakit kepala, mengantuk keran kurang tidur di mana ia mungkin akan menjejaskan prestasi kerja anda di pejabat
4.    Anda akan membuang masa apabila melakukan perkara yang sama berulang-ulang kali seperti mengambil wuduk, pintu rumah sudah dikunci atau tidak dan sebagainya akibat selalu merasa was-was

Adakah anda ingin membiarkan keadaan ini berterusan tanpa sebarang usaha untuk merawatnya atau anda ingin merawat gangguan jin dan sihir ini?



Jika jawapan anda adalah YA, anda ingin merawat gangguan jin dan sihir ini, sila klik dan Like Page FB https://www.facebook.com/SihatCergasdanAktifSepanjangHari/  atau hubungi saya di 0192732611 untuk mengetahui bagaimana Sabun Daun Bidara dapat membantu anda menyelesaikan masalah gangguan jin dan sihir dengan izin Allah.

No comments:

Post a Comment