Friday, March 3, 2017

ANAK ANDA SELALU MENANGIS MALAM?

MUNGKIN ADA SESUATU YANG MEREKA NAMPAK TAPI KITA TAK NAMPAK

Ada beberapa tanda lumrah yang boleh diperhatikan oleh mata kasar sekiranya bayi atau kanak-kanak itu menangis akibat gangguan seperti yang dijelaskan, bukan disebabkan akibat luaran.

Tangisan biasa selalunya disertai dengan air mata. Keadaan ini jarang berlaku pada mereka yang menangis akibat gangguan, manakala suara tangisannya juga berlainan daripada tangisan biasa. Dalam keadaan tertentu tangisan ini mungkin disertai dengan air mata yang bersangatan. Kanak-kanak ini kadang-kadang berhenti menangis sebentar, kemudian menangis semula.

Mata yang pejam ketika berhenti menangis itu akan melahirkan ombak pada kelopak mata, seolah-olah kedua-dua biji matanya itu sedang memerhatikan sesuatu di bahagian kanan dan kiri.

Tangisan akibat gangguan selalunya mengeluarkan suara yang mendayu-dayu dan berpanjangan. Mata bayi kelihatan pejam. Tangisan terjadi seumpama dalam keadaan tidak sedarkan diri (tidur).

Dahi atau bahagian tengah, antara dua alis kadang-kadang berkerut, seolah-olah ada sebiji mata di bahagian tersebut yang sedang memerhatikan sesuatu.

Sering terjadi pada anak-anak kecil yang terganggu, mereka menangis dan menjerit dalam keadaan ketakutan dan menggigil seolah-olah disergah oleh sesuatu yang menakutkan. Anak ini setelah puas menangis, akan tidur sebentar, lalu menangis lagi dalam keadaan teresak-esak yang disertai dengan tarikan nafas yang tersekat-sekat.

SABUN BIDARA adalah antara produk yang boleh menyelesaikan masalah seperti di atas dengan izin Allah.Sabun bidara dari USTAZ SHEIKH ABDUL RAHMAN ini sangat mujarab untuk menyembuhkan penyakit seperti ini. 

Ini sebagai ikhtiar kita untuk mengubati penyakit.

Whatsapp saya sekarang : +60192732611
Whatsapp saya sekarang : +60192732611
Whatsapp saya sekarang : +60192732611





No comments:

Post a Comment