Monday, March 28, 2016

Benteng Diri Daripada Gangguan Jin & Sihir Sebelum Perkahwinan

Setiap bakal pengantin mengimpikan satu perkahwinan yang bahagia dan titik permulaan bagi kehidupan sebagai pasangan suami isteri adalah dengan majlis perkahwinan di mana pasangan akan diakad nikah dan diraikan dengan penuh meriah.

Di dalam meniti saat-saat bahagia, mungkin ada mata-mata yang melihat dengan rasa dengki, marah, tidak puas hati dan sebagainya kerana mungkin mereka menyukai salah seorang daripada bakal pengantin, mungkin si perempuan mendapat bakal suami yang hebat dan sebagainya.

Jika ada yang tak dapat melawan perasaan, pasti ada yang melakukan sesuatu yang tidak baik. Semoga Allah melindungi kita daripada sebarang perbuatan yang zalim. Tetapi kita juga perlu berhati-hati agar jika keadaan ini menimpa kita, kita mempunyai benteng diri dengan pertolongan izin dan pertolongan daripada Allah.

Sabun Daun Bidara adalah satu rawatan alternatif yang terbaik kepada orang ramai untuk berikhtiar bagi menyelesaikan masalah dibelenggu gangguan Jin, Sihir, Saka dan masalah Penyakit Kulit akibat daripada pelbagai gangguan. Ia juga menjadi benteng kepada diri kita daripada sebarang gangguan jin atau sihir.

Sabun Daun Bidara Clean Best diperbuat daripada Daun Bidara TULEN yang diimport terus daripada Arab Saudi. Sabun Daun Bidara ini telah dibacakan ayat-ayat Ruqyah sebanyak dua (2) kali oleh Sheikh Khalid Al Abdullah yang merupakan Tokoh Ulama setempat dan Sheikh Abdul Rahman Mohamed yang merupakan seorang Tokoh Ulama dan pengasas produk ini sendiri.

Jika anda merasa tidak selesa menjelang hari bahagia anda dan ingin mengambil langkah berjaga-jaga, gunakan sabun daun bidara sebagai mandian sebelum menjelang hari bahagia.

Sila KLIK di bawah untuk info lanjut:

PM/Wasap saya segera 0192732611
PM/Wasap saya segera 0192732611
PM/Wasap saya segera 0192732611


No comments:

Post a Comment