Monday, March 28, 2016

Sabun Daun Bidara Untuk Bayi & Anak-Anak Kecil

Ciri-ciri yang amat mudah dikenali apabila seorang kanak-kanak atau bayi terkena gangguan jin ialah apabila sering terbangun dan menangis di waktu tengah malam, dia menangis sambil melihat ke arah tertentu daripada sudut rumah. Selalu meragam dan tidur yang tidak selesa.

Apabila anak-anak kecil atau bayi menangis sehingga kejang seluruh badan tanpa sebarang sebab yang jelas dan kadang-kadang tidak mahu menyusu kepada ibunya.


Jika anak-anak kecil dan bayi kita mengalami masalah yang sebegini, gunakan Sabun Daun Bidara Clean Best sebagai ikhtiar.

Sabun Daun Bidara adalah produk gabungan antara sabun dan ekstrak Daun Bidara. Bagaiamana Sabun Daun Bidara dapat membantu anda dalam mengurangkan kesan sihir? Sebenarnya ia adalah satu tindak balas antara makhlus halus/ jin/ sihir dengan daun bidara. Dikatakan bahawa makhluk halus/ jin/ sihir akan merasa pedih apabila terkena Sabun Daun Bidara.

Kenapa Daun Bidara?
1.    Daun Bidara telah digunakan secara turun temurun dalam rawatan yang berkaitan sihir/ saka/ santau/ gangguan makhluk halus dan mereka sangat alergi kepada daun bidara.
2.    Sabun Daun Bidara boleh digunakan sebagai sabun mandian untuk kanak-kanak dan bayi


Sila klik dan Like Page FB:


atau terus menghubungi:

Whatsapp Sekarang : +60192732611
Whatsapp Sekarang : +60192732611
Whatsapp Sekarang : +60192732611

untuk mengetahui bagaimana Sabun Daun Bidara dapat membantu anda menyelesaikan masalah gangguan jin dan sihir dengan izin Allah. 


No comments:

Post a Comment