Monday, May 16, 2016

Pelbagai Jenis Sihir & Sabun Daun Bidara Clean Best Sebagai Alternatif Perubatan

Terdapat pelbagai cara yang dilakukan oleh orang-orang yang mempunyai sifat buruk seperti berhasad dengki, berdendam dan sebagainya untuk memudaratkan sesiapa yang dibenci olehnya. Tujuannya adalah satu iaitu agar mangsanya menjadi sakit atau hidup di dalam kesengsaraan.

Terdapat beberapa cara bagaimana sihir boleh dilakukan:

1.    Memuja barang-barang kepunyaan mangsa terutamanya gambar
-       Gambar mangsa akan dipuja dengan jampi serapah dan akan dicucuk dengan menggunakan benda tajam seperti jarum atau pisau.
-       Ada gambar yang diletakkan di tempat yang tidak selesa seperti di dalam air yang mengalir atau di tempat yang berangin yang secara tidak langsung boleh menyebabkan mangsa berada di dalam keadaan yang tidak selesa selama mana adanya air yang mengalir atau angin bertiup.
-       Barang-barang lain mangsa seperti pakaian, baju dalam atau seluar dalam juga boleh digunakan untuk tujuan yang jahat.

2.    Menanam barang-barang kotor
-       Kebiaasaannya benda-benda kotor akan digunakan seperti jarum, kaca, buluh, telur ayam, bahagian tulang atau kulit khinzir, paku, rambut, gigi dan sebagainya di mana bomoh akan membacakan jampi serapah dengan tujuan agar mangsa akan sakit.
-       Benda-benda kotor ini akan ditanam di kawasan laluan mangsa seperti di kawasan pagar, di hadapan pintu rumah, di dalam pasu bunga, di pejabat, di kedai dan sebagainya. Apabila mangsa melalui atau melangkah benda-benda kotor itu, mangsa akan menjadii sakit.

3.    Tuju melalui angin atau makanan
-       Orang yang berniat jahat akan mendapatkan khidmat bomoh untuk melakukan santau angin atau menyediakan benda kotor di mana ia akan dicampurkan di dalam makanan atau minuman mangsa.
-       Apabila ia dimakan oleh mangsa, ia akan memberi kesan yang memudaratkan kepada mangsa.

4.    Memuja patung
-       Satu patung akan dibentuk bagi mewakili mangsa dan akan dipuja bagi tujuan untuk menjadikan mangsa menderita.
-       Patung itu akan dicucuk dengan jarum atau benda tajam dengan tujuan agar mangsa sakit dan menderita.

Segala yang dilakukan adalah dengan izin Allah. Kita hendaklah sentiasa berdoa agar diri kita dilindungi daripada pandangan mata orang-orang yang mempunyai niat jahat terhadap kita. Sentiasa amalkan ayat-ayat Ruqyah sebagai perlindungan diri.

Disamping itu, kita boleh menggunakan Sabun Daun Bidara sebagai alternatif untuk kita melindungi diri dan merawat diri daripada Gangguan Sihir.

sila klik dan Like Page FB:


atau terus menghubungi:

Whatsapp Sekarang : +60192732611
Whatsapp Sekarang : +60192732611
Whatsapp Sekarang : +60192732611

untuk mengetahui bagaimana Sabun Daun Bidara dapat membantu anda menyelesaikan masalah gangguan jin dan sihir dengan izin Allah.


No comments:

Post a Comment