Sunday, April 9, 2017

JANGAN BERPUTUS ASA DENGAN RAHMAT DAN PERTOLONGAN DARIPADA ALLAH

Anda jangan cepat menyerah kalah apabila ditimpa musibah. Segalanya berlaku dengan izin Allah kerana Allah ingin kita kembali kepadaNya.

Apabila ditimpa musibah dengan gangguan Jin dan Syaitan, perkara pertama yang mesti diucapkan adalah:

INNAA LILLAAHI WA INNAA ILAIHI ROOJI'UUNA. ALLOOHUMMA 'INDAKA AHTASIBU MUSIIBATTI FA'JURNII FIIHAA WA ABDILNII MINHAA KHOIROO

Maksudnya :
Sesungguhnya kami kepunyaan Allah dan kami kembali hanya kepada-Nya. Ya Allah pada-Mu aku memperhitungkan musibahku, maka berilah aku pahala dalam musibah itu dan berilah aku ganti yang lebih baik dari padanya.

Jin dan Syaitan yang menganggu kehidupan dan orang yang melakukan perbuatan sihir terhadap anda akan gembira jika anda menyerah kalah.Sememangnya itulah yang mereka harapkan akan berlaku.

Teruskan berusaha dengan rawatan secara Islam yang telah ditunjukkan oleh Allah dan RasulNya untuk melawan Jin dan Syaitan yang menganggu kehidupan anda dan keluarga. Teruskan dengan membaca Al Quran terutamanya ayat-ayat khusus bagi ruqyah dan bangunlah bertahajud kepada Allah setiap malam agar diberi keselamatan di dalam kehidupan di dunia dan akhirat.

Jika anda tidak fasih membaca Al Quran dan tiada kemampuan untuk berjumpa dengan perawat selalu, InsyaAllah kami dapat membantu anda dengan menyediakan Sabun Mandian Campuran Daun Bidara Madinah iaitu Sabun Daun Bidara Clean Best.

InsyaAllah Sabun Daun Bidara Clean Best dapat memberi kesan yang baik untuk mengatasi masalah gangguan Jin dan membatalkan sihir dengan izin Allah.

Jika anda ingin merawat diri daripada gangguan ini, sila hubungi saya:

Whatsapp +60192732611
Whatsapp +60192732611
Whatsapp +60192732611


No comments:

Post a Comment