Sunday, April 9, 2017

Santau Sihir Busung

Sihir Busung adalah salah satu cabang sihir kategori santau bisa yang digunakan oleh tukang sihir yang paling digeruni dan boleh membawa maut. Selalunya bomoh sakai asli yang menggunakan sihir busung melalui pelbagai kaedah.

Salah satu contoh ialah dengan menggunakan katak yang baru mati dibunuh lalu diletakkan bisa ke dalam perut katak bersama darah atau angin lalu dipuja untuk mengenakan mangsa.

Tanda gangguan boleh dikenal pasati apabila menjelang waktu lepas asar sehingga waktu malam, perut pesakit tiba-tiba boleh buncit dan mengeras, terasa benda bdergerak di dalam badan serta mencucuk-cucuk. Keadaan ini boleh menyebabkan sesak nafas dan nafas tersekat-sekat.

Ada masa-masa tertentu perut pesakit adalah seperti biasa dan pada masa-masa tertentu, dia menderita sakit busung. Keadaan ini adalah seperti satu permainan. Pesakit yang terkena busung akan mengalami mimpi kubur, tempat kotor, mimpi ular hitam atau anjing hitam dan binatang berbisa. Ada juga pesakit yang bermimpi tentang makhluk hodoh dan sering nampak kelibat atau lintasan bayangan lembaga hitam.

Ada juga pesakit yang lemah semangat apabila terkena busung, mereka akan meracau seperti kerasukan terutamanya apabila menjelang waktu maghrib. Sakit yang mereka deritai adalah tidak terperi seperti kejang urat di sekitar perut dan mengeras seperti batu, berguling-guling tidak tentu arah dan rasa sakit ini akan beransur kurang selepas waktu isyak. Menjelang tengah malam, pasakit akan merasai sakit kembali seperti tadi. Kadang-kadang mereka seperti terdengar suara sayup-sayup memanggil nama mereka.

Wallahualam… Allah Yang Maha Mengetahui semua perkara misteri ini yang sukar untuk diungkap dengan kata-kata bagi mereka yang tidak mempercayainya. Sesungguhnya kekuasaan Allah itu meliputi sekalian alam.

Sebagai langkah pencegahan daripada perkara-perkara yang tidak diingini dan dengan izin Allah, gunakan mandian Sabun Daun Bidara Clean Best. Semoga dengan izin Allah, diri kita dilindungi oleh Allah.

Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan Sabun Daun Bidara Clean Best.


Whatsapp saya sekarang : +60192732611
Whatsapp saya sekarang : +60192732611
Whatsapp saya sekarang : +60192732611

No comments:

Post a Comment