Thursday, April 6, 2017

Bagaimana Untuk Mengatasi Masalah Saka?

Untuk mengatasi masalah saka adalah dengan melakukan amalan yang boleh menguatkan dan memperkukuhkan jati diri seorang muslim agar sentiasa berpegang kepada hukum Allah, membaca ayat-ayat suci al Quran, khususnya kepada surah-surah yang berkaitan dengan benteng diri daripada sebarang gangguan di mana ia memberi kesan yang positif kepada diri. Amalan ini hendaklah dilakukan secara berterusan. Antara surah-surah penting yang perlu diamalkan adalah seperti surah Al Baqarah, Surah Jin, Surah al Fussilat, surah Al Ikhlas, surah al Falaq, Surah an Nas disertai dengan zikir al Mathurat.
Apa yang paling penting ialah hati kita sentiasa mengingati Allah dan jangan lalai kepada kehidupan dunia. Sentiasa berzikir dengan lidah, hati atau dengan akal yang sentiasa memuji kebesaran Allah S.W.T., InsyaAllah ini adalah cara bagaimana anda boleh melawan untuk mengatasi masalah saka. Kekuatan yang dibina ini boleh membantu anda mengatasi masalah saka dengan pertolongan daripada Allah, InsyaAllah.
Ketahui bagaimana Sabun Daun Bidara Clean Best dapat membantu diri anda dengan masalah gangguan jin dan saka dengan izin Allah.

Hubungi saya di 0192732611 
Hubungi saya di 0192732611
Hubungi saya di 0192732611

No comments:

Post a Comment